Κυριακή 15 Ιουνίου 2014

Τι είπε ο Γ. Μπούταρης σε Αγιορείτη μοναχό σε διάλογο που είχανε χθες για το gay pride!

Τι είπε ο Γ. Μπούταρης σε Αγιορείτη μοναχό σε διάλογο που είχανε χθες για το gay pride!

Πήγα χθες Σάββατο στις Καρυές γιά δουλειές και έτυχε ο κύριος δήμαρχος Θεσσαλονίκης δίπλα μου. Ερχόταν από την Ιερά Κοινότητα. Δεν είχα πρόθεση να τον συναντήσω, αφού πλέον τον ξαναψήφισαν οι Θεσσαλονικείς....Ένας κύριος τον χαιρέτησε με εγκώμια. Δεν άντεξα κι εγώ μπροστά μου να ξερογλύφεται ο άλλος και είπα.


- Εμάς όμως μας στεναχωρεί ο κύριος δήμαρχος. Στην δημοκρατία οι λίγοι υποτάσσονται στους πολλούς. Εσείς κύριε Μπουτάρι αφήνεται μιά χούφτα άνθρωποι να φέρνουν την κόλαση στην γη... Οι λίγοι να κυριαρχούν στους πολλούς.


-Μπουτάρης, με ύφος πράο και απαθές. *-Ας εκφράζονται και αυτοί. Ελεύθεροι είναι.
-Εγώ. *-Όμως η ελευθερία του ενός σταματά εκεί που αρχίζει η ελευθερία του άλλου.
-Μπουτ. *-Σωστά. Δεν μπορεί να σπάζουν και να καταστρέφουν οι αναρχικοί !
-Εγώ. *-Και οι κίναιδοι μπορούν να μολύνουν τους δρόμους της Θεσσαλονίκης (και να τους βλέπουν γυμνούς τα παιδιά μας) και οι άλλοι να φέρνουν την κόλαση στην γη;
Οι επίσημοι ήδη ήταν μέσα στην τράπεζα για φαγητό, γιατί σήμερα άλλαξε η επιστασία.
-Φωνή από τα όργανα τάξεως και ασφάλειας μάλλον.
-Ο κύριος δήμαρχος να έλθη στην τράπεζα.
Αποχωρισθήκαμε και ο ευλογημένος πήγε να φάει με τους πατέρες φορώντας 4-5 βραχιόλια στο χέρι του. Ε! ΟΧΙ !!! Ε! ΟΧΙ !!!

Ισαάκ-Αγιορείτης Μοναχός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου