Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

Βραχογραφίες του Παγγαίου αποκαλύπτουν.




















Η πρώτη μορφή γραφής στην ιστορία του ανθρώπου θεωρείται η ζωγραφική αποτύπωση ενός γεγονότος πάνω σε μία επιφάνεια. 
Δηλαδή μια ζωγραφισμένη ιστορία σε μια σκηνή.

 Τέτοια μορφή πρότερης ζωγραφικής γραφής είναι οι προϊστορικές βραχογραφίες που υπάρχουν σε διάφορα μέρη του κόσμου.
 Άλλωστε το ρήμα γράφω στην αρχαία ελληνική σημαίνει εξ ίσου γράφω και ζωγραφίζω.
Στην ευρύτερη περιοχή του Παγγαίου όρους υπάρχουν Προϊστορικές Βραχογραφίες, που αποτυπώνουν σκηνές αλλά και γνώσεις από την ζωή των προϊστορικών της κατοίκων. Σύμφωνα με τον Λάζαρο Ι. Χατζηλαζαρίδη, Γεωλόγο και Διδάκτορα της Φιλοσοφίας, ειδικό επί των βραχογραφιών, χρονολογικά, οι περισσότερες βραχογραφίες τοποθετούνται στα τέλη της Νεολιθικής εποχής μέχρι την πρώιμη εποχή σιδήρου.
Τα θέματα όλων αυτών των βραχογραφιών που αναφέρονται στη βιβλιογραφία τους οι επιστήμονες είναι ζώα, καβαλάρηδες, τόξα, ακόντια, ήλιοι και γενικότερα στοιχεία της φύσης, θέματα σχετικά με την προϊστορική εποχή.


Παρακάτω θα δούμε οτι δέν υπάρχουν μόνο βραχογραφίες με θεματα όπως τα παραπάνω αλλά και αγκυλωτούς σταυρούς,τον ζωδιακό κύκλο αλλα και διαστημικό όχημα!

Ο κ.Βογιατζής Γεώργιος στο βιβλίο του "Οι βραχογραφίες του Παγγαίου αποκαλύπτουν..." γράφει..
''Στις παρατηρήσεις μου επάνω στις βραχογραφίες του Παγγαίου διαπίστωσα σύντομα ότι το Λιοντάρι που έχω προαναφέρει ήταν ένα από τα σχέδια που υπήρχαν χαραγμένα πάνω στο βράχο σε ημικυκλική διάταξη και αποτελούσαν ένα πανάρχαιο zωδιακό.


 Αυτός ο ζωδιακός ξεκινάει από τους Διδύμους και φθάνει μέχρι τον τοξότη και ίσως τον Αιγόκερο. 

Οι Δίδυμοι απεικονίζονται πάνω στον βράχο από δυο μεγαλόπρεπους πολεμιστές με ακόντια κι ασπίδες και σε ορθή γωνία ο ένας με τον άλλο. 

Μάλιστα του καθέτου πολεμιστή το ακόντιο τελειώνει σε αγκυλωτό σταυρό, γνωστό σύμβολο των θρακών της περιοχής που συμβόλιzε τον Ηλιο (Απόλλωνα) κατά την αρχαιότητα. Για τους αρχαίους Ελληνες οι Δίδυμοι ήταν οι αδελφοί Κάστωρ και Πολυδεύκης.

Ο Κάστωρ στην αρχαιότητα αναφερόταν και με το όνομα Απόλλων ή δωρικά Αππέλων κι o Πολυδεύκης ως Ηρακλής. Στους κλασικούς χρόνους συμβολιζόταν με δυο αστέρια πάνω από ένα πλοίο και για αιώνες Θεωρούνταν οι προστάτες των ναυτικών. 
Αυτό ξεκίνησε από τη συμμετοχή των διόσκουρων στην Αργοναυτική εκστρατεία. Κατά τη μυθολογία η Αργώ κινδυνεύει σε μια τρικυμία κι ο Ορφέας έπαιξε την λύρα. 
Ο Απόλλωνας.άκουσε τη λύρα του κι η τρικυμία σταμάτησε όταν δυο αστέρια εμφανίστηκαν πάνω από τα κεφάλια των διόσκουρων.
 Ετσι για αιώνες οι Διόσκουροι ήταν οι προστάτες των ναυτιλομένων. 


Οι Ελληνες όμως και οι Ρωμαίοι εηικαλούνταν τους Διόσκουρους και σε στιγμές πολέμου και πολλές φορές ορκίζονταν και σ' αυτούς, ίσως γιατί ο Κάστωρ (Απόλλων) φημιζόταν για την ιππευτική του ικανότητα και ο Πολυδεύκης για τη δύναμη των χεριών του. 

Τα αρχαιότερα όμως ίχνη της λατρείας των Διδύμων βρίσκονται στα μυστήρια της γειτονικής Σαμοθράκης που αναφέρονται ως μεγάλοι Θεοί, Εφέστιοι, Κουρήτες και ουράνιοι Δίδυμοι"....


  



ΖΩΔΙΑΚΟΣ ΠΑΓΓΑΙΟΥ





...Ενα άλλο σχέδιο, που παρουσιάζει εξίσου ενδιαφέρον από τις βραχογραφίες του Παγγαίου, είναι ένα σχέδιο που μόνο για αρχέγονη κατασκευή δεν μοιάζει. Αντίθετα δεν είναι δύσκολο να καταλάβουμε ότι πρόκειται για ένα υπερσύγχρονο διαστημικό όχημα με αποθήκη καυσίμων, ραντάρ, πίνακα ελέγχου, καμπίνα πλοήγησης και πλοηγό. 


    



Ενα σχέδιο που έρχεται να στηρίξει τη θεωρία που αναπτύξαμε πριν ότι οι φυλές αυτές των Θρακών (Αρείων) του Παγγαίου είχαν μνήμες από ένα πολιτισμό ανώτερο και εξελιγμένο.

 Ενα πολιτισμό που ενδεχομένως κάποτε να καταστράφηκε ή να εξαφανίστηκεγια λόγους που δεν γνωρίζουμε αυτή τη στιγμή.

  



Εκείνο όμως που δεν μπορούμε να αψηφήσουμε είναι, και παραμένει πολύ σημαντικό, οι ίδιες οι βραχογραφίες και τα Θέματα των σχεδίων τους.
ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ Κ. ΒΟΓΙΑΤΖΗ :"Οι βραχογραφίες του Παγγαίου αποκαλύπτουν...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου